Handy man/vouw gezocht ,iemand die het leuk vindt om van alles te doen.

vrijwilligersWij hebben als vereniging ons verenigingsgebouw ‘Ons Heem’ in eigendom.
Dat betekent dat we als vereniging ook als een goed huisvader/moeder voor moeten zorgen. De echt grote klussen gebeuren dan ook op professionele wijze.
Maar er zijn ook kleine onderhoudszaken die gedaan moeten worden.
Het schilderwerk bij werken, een latje vervangen, lampen die stuk gaan vervangen,een lekkage enz. Het zijn allemaal zaken die wel moeten gebeuren maar waarbij het fijn zou zijn als een vrijwilliger dit op zich zou willen nemen.
Het kan allemaal gebeuren op een vrij in te plannen tijdstip en gebeurd in overleg met een van onze bestuursleden.
Lijkt het u wel wat om samen met andere vrijwilligers in ‘Ons Heem’ actief te zijn neemt u dan contact met ons op.

Wij zijn enthousiast om u als vrijwilliger te ontmoeten neemt u de stap en zoek contact met het bestuur.