Zaterdag 16 september is de Dulvertse Dorpsquiz in Sprang-Capelle van start gegaan.

Deze zaterdagavond en gedurende de komende 2 weken worden door de enthousiaste deelnemers groep (ongeveer 350) namens verschillende clubs opdrachten uitgevoerd. Op zaterdagavond 30 september vind dan de prijsuitreiking plaats.‘Ons Heem’ was daartoe die avond open voor een onderdeel van deze quiz.
Ruim 35 deelnemers waren al voor het aanvangstijdstip van 19.30 uur aanwezig zodat het dringen werd toen de quizleiding de toegang tot onze expositieruimte om klokslag 19.30 uur vrijgaf.

De inzet was om voor 20.30 uur de familierelatie van de personen op de foto’s op de expositie borden in de juiste volgorde in te vullen. Dat dit veel hoofdbrekens kostte werd gedurende het beschikbare uur duidelijk. Veel hulptroepen werden via de smartphone ingeschakeld. Dat was overigens ook niet altijd de oplossing. Het was een leuke bijdrage van onze vereniging aan deze quiz.
Het was ook goed om te zien dat veel van de quiz deelnemers ook leden van onze vereniging zijn.

Dulvertse Dorpsquiz

We zullen de foto’s bewaren voor de herkansing in 2024.