Kerstmis komt weer dichterbij. De kerstboom wordt weer versierd. De mensen maken  het gezellig in de donkere dagen voor Kerstmis. Op veel plaatsen wordt kerstverlichting opgehangen, vooral bij een winkelcentrum, in een winkelstraat of op een plein.

Dit jaar heeft hij speciaal aandacht voor alles wat de Heemkundevereniging te bieden heeft. Mooie en interessante boeken, DVD’s en alles over de gemeente Sprang-Capelle. De kerstman wil niets liever dan u verrassen, dus als U wilt bestellen ga dan naar deze pagina en bestel wat u wilt. Tot en met eind december worden de bestelde boeken gratis bij u thuis in Sprang-Capelle bezorgd.
Buiten Sprang-Capelle worden de verzendkosten in rekening gebracht.
Zoek je nog een mooi en bijzonder boek als Kerstcadeau?
Deze twee boeken zijn nog verkrijgbaar bij de Heemkundevereniging Sprang-Capelle

joodse onderduikers zoveel verhalen