Zangkorenboek 'Uit Volle borst'.

Het zangkorenboek over de koren in Sprang Capelle ‘Uit Volle Borst’ is woensdag 30 november in Zidewinde gepresenteerd door de makers van het boek Hans Dorr, Marja de Bie en Ina de Jong.

De presentatie vond plaats voor ruim 155 leden van de vereniging en veel aanwezige koorleden. Hierbij hebben een aantal koren een mooie vocale bijdrage gegeven.
De spits werd afgebeten door het Christelijk ‘s-Grevelduins mannenkoor ‘de Lofzang’ die met veel leden aanwezig was en zonder muzikale begeleiding a capella zongen
Niet alle koren waren in de gelegenheid op te treden, maar dat werd door een digitaal optreden via You Tube ruimschoots goed gemaakt. Door een mooie compilatie die professioneel bewerkt was liet het koor ‘Laudate Dominum’ dat digitaal vertegenwoordigd een prachtige bijdrage zien.
Maar ook het ‘Shantykoor de Golfbrekers’ liet zich niet onbetuigd op deze avond waarop zij hun bijdrage leverden op het podium.
Een verfrissend optreden werd ook gegeven door het ‘theaterkoor Phoné’.
Allemaal prachtige performances die tussendoor afgewisseld werden met een korte beschrijving van andere koren die niet meer actief zijn of niet in de gelegenheid waren op te treden.
Het was een zeer sfeervolle avond waar iedereen met genoegen op terugkijkt
Het boek is nog verkrijgbaar zie hiervoor de website van de Heemkundevereniging Sprang Capelle, of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
www.heemkundesprangcapelle.nl

Heemkundevereniging Sprang Capelle zangkoren01  Heemkundevereniging Sprang Capelle zangkoren02 Heemkundevereniging Sprang Capelle zangkoren03
 Mannenkoor  Shantykoor  Uitreiken boek