Uit het Kostersluik van Oktober 2017
Hartelijk dank voor jullie reacties. Een aantal problemen zijn opgelost, maar lang nog niet allemaal.
De foto is gemaakt in 1937 op een mooie Tweede Pinksterdag. Het koor Hallelujah uit Capelle is een dagje uit geweest en eindigde met dit staatsieportret. Uw reacties hebben 31 namen opgeleverd, dus nog niet iedereen is bekend. Duidelijk is wie de dirigent is. Hij staat in het midden en het is de heer M.C. Rijken, hoofd van de lagere school in Capelle. Hieronder staan de namen van de personen op de foto. Excuses voor de onvolledigheid of verkeerde schrijfwijze, maar dat wordt later wel goedgemaakt. En als u de foto zondags onder de koffie nog eens bekijkt, komen er wellicht nog meer namen bovendrijven.

koor Hallelujah uit Capelle
1. Bets de Rooij, 3. Jannie Hey-Rempt,4. Zusje Paans,5. Zusje Paans,6. Dingena Pruijssers,7. Leida de Laat,8. Woutje Wervers,9. Van Barneveld,10. Jo Kerst,13. M.C. Rijken,14. Marja van Drongelen,15. Nicolaas van Ommeren,16. Neeltje van Ommeren,17. Hendrik Wervers,18. Koosje Schouten,24. Van der Schans,25. Betsie Geenen,26. Verhagen-van de Anker
27. Maria de Rooij,29. Geer Kamminga,30. Rika Spierings,33. Quirijns,36. Jet Kommers,37. Teun Dekkers,38. Woutje Verhagen,39. Koos Bossers,41. Rie Schuller,43. Cor Spierings
44. Jan van der Schans,50. Mientje Scheltema,51. Pieter Scheltema